سبد خرید
0

این بحث بر پایه تحقیق بیچلر (Bichler) استوار است. نتیجه تحقیقات این محقق نشان میدهد فروشگاه اینترنتی در موارد زیر تاثیر گذار است:


1- افزایش فروش
فروشگاه اینترنتی می تواند از طریق تماس مستقیم و با اطلاعات کامل و تعاملی، میزان فروش محصولات و خدمات را ارتقاء دهد.


2- کانال های جدید فروش
حداقل مزیت فروشگاه الکترونیک، ایجاد یک کانال جدید فروش است.


3- صرفه جویی
هزینه ارسال اطلاعات به مشتریان از طریق اینترنت در مقایسه با ارسال غیرالکترونیکی دارای صرفه جویی های قابل ملاحظه ای می باشد.


4- خدمات مشتری
ارائه خدمات به مشتریان، از طریق اطلاعات جزئی و کامل بصورت آنی به مقدار زیادی بهبود پیدا می کند. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خود اطلاعات جزئی و کاملی از محصولات ارائه دهید که در فروش سنتی امکان انتقال این حجم اطلاعات میسر نیست.


5- نشان تجاری
نشان تجاری سازمان به معنای اطمینان و اعتماد بوده و برای فروش مستقیم ضروری است. از طریق یک فروشگاه الکترونیک می توان به نشان تجاری اعتباری بیش از پیش افزود.


6- تحلیل اطلاعات مشتریان
فروشگاه اینترنتی، فروشنده را قادر به جمع آوری اطلاعات مشتریان نموده و فروشنده می تواند با تحلیل این داده ها، فرآینده های بازاریابی بهتری طراحی نماید.


7- هزینه جستجوی پایین برای خریداران
فروشگاه اینترنتی هزینه جستجو برای اطلاعات محصول را بسیار کاهش داده و گاهی به صفر می رساند. در نتیجه مشتریان علاقمند می شوند به دلیل این کاهش هزینه، وقت بیشتری برای جستجوی محصول مورد نظر خود در فضای اینترنت برای دستیابی به قیمت کمتر و کیفیت بالاتر صرف کنند.


8- افزایش سرعت مقایسه
مشتریان علاوه بر اینکه قادرند محصولات ارزان تری را بصورت آنی پیدا کنن، می توانند حتی با سرعت بیشتر و زمان کمتری به این مهم نایل آیند.


9- متفاوت شدن و شخصی سازی
متفاوت شدن یعنی فراهم کردن محصولات و خدماتی که در هیچ جای دیگری قابل دسترس نیستند. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی کتاب آمازون، خدمتی مانند ارتباط با نویسندگان را ارئه داده است که در هیچ فروشگاه سنتی قابل انجام نیست. یا به عنوان نمونه ای دیگر، فروشگاه اینترنتی کتاب آمازون، با جمع آری اطلاعات مشتریان و ردگیری خرید آنها، به سلایق مشتریان پی برده و در مراجعات بعدی کتاب هایی متناسب با سلیقه مشتری به آنها پیشنهاد می کند. نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که مشتریان حاضرند برای استفاده از خدمات فوق، هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایند.


10- کاهش موانع حضور
امروزه حضور افراد و سازمان ها در کسب و کارهای اینترنتی بسیار راحت و ارزان شده است.


با توجه به تمامی آنچه گفته شد، می توان این گونه اذعان داشت که رقابت بین شرکت ها دیگر جای خود را به رقابت بین شبکه ها داده است. هر چه شما کانالهای فروش بیشتری داشته باشید طبیعتا میزان فروش بیشتری خواهید داشت. فروشگاه های دارای شبکه های ارتباطی مناسب، قابلیت های تبلیغاتی آنی و دارای ارتباط مناسب، مزیت استراتژیک خاصی نسبت به دیگران پیدا خواهند نمود.

فروشگاه سازی که به بررسی آن پرداختید توسط شرکت دنیای فن آوری آکام با شماره ثبت ۴۳۱۹ و شماره نظام صنفی رایانه ای ۳۴۰۱۰۱۶۳ تهیه و برنامه نویسی شده است. به دنبال سفارش مکرر مشتریان در خصوص طراحی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و با توجه به عدم وجود یک سیستم فروشگاه ساز جامع و بدون نقص که تمام نیاز راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را مرتفع نماید بر آن شدیم که این سیستم را طراحی و پیاده سازی کنیم. سیستم پیش رو حاصل تلاش 9 ماه کار سخت در جهت برآوردن نیازهای شما عزیزان است.
شرکت دنیای فن آوری آکام، فروش نرم افزار را آغاز تعهد دانسته و با ارائه خدمات پشتیبانی متمایز در طول مسیر موفقیت در کنار شما خواهد ماند.
جهت ارتباط با واحد فروش و دریافت مشاوره با شماره 09356426227 تماس  و یا پیام خود را به ایمیل yousefi.data@gmail.com ارسال نمائید